Beograd-062/8926-333...Novi.Sad-065/8765-5159h-18h

Najčešća pitanja

Najčešća pitanja

Izaberi oblast na koju se tvoje pitanje odnosi:

Šta ako nisam kući (na poslu) u vreme dostave?

Nikakav problem! Samo nam javite na telefon 062/89-26-333 bar sat vremena pre dostave gde vam možemo ostaviti obroke (kod komšije/komšinice, kod portira, u prodavnici/kiosku preko puta…). Većina stalnih klijenata koji često nisu kod kuće dalo nam je ključ od ulaza u zgradu pa im bez ikakvih problema obroke ostavljamo ispred stana.

Da li je dostava besplatna?

DA! U zelenoj zoni dostava je besplatna (pogledaj mapu). Na ostaloj teritoriji grada dostava može biti besplatna ukoliko se naruči više planova ishrane. Ukoliko je vaša adresa van zelene zone kontaktirajte nas da vidimo šta možemo da učinimo (Kontakt)

Gde vršite dostavu?

Dostavu možemo vršiti na kućnu adresu u okvirima mapeNa ostaloj teritoriji grada možemo vršiti dostavu ukoliko se naruči više planova ishrane. Ukoliko je vaša adresa van zelene zone kontaktirajte nas da vidimo šta možemo da učinimo (Kontakt)

U koje vreme vršite dostavu?

Na kućnu adresu obroke za svaki naredni dan ćemo vam dostavljati svake večeri od 19h-22h. Npr.obroke za ponedeljak ćete dobiti u nedelju uveče itd.

Da li mogu lično da preuzmem hranu?

Naravno! Ukoliko vam je naš lokal blizu ili usput do posla/kuće možete i lično doći po hranu. U detaljima narudžbine u delu „Napomene u vezi dostave“ napišite da ćete lično preuzeti hranu i u koje ćete vreme ćete doći po obroke, kako bi bili sveže spremljeni i upakovani. (Naša adresa)

Kako mogu da znam kada će tačno da mi stigne hrana?

Ranije u toku dana, nekoliko sati pre svake dostave stići će vam poruka sa okvirnim vremenom dostave (+-15min)

Kako da naručim?

Možete naručiti :   1. Online – putem našeg sajta ili 2. Porukom na Viber, Whats up, Facebook (Kontakt). Uskoro stiže i aplikacija za IOS i Android.

Do kada primate narudžbine?

Sve narudžbine za narednu nedelju možete poslati od ponedeljka do subote u 22h. Jednodnevni plan ishrane naručen do 22h dobićete narednog dana u večernjoj dostavi.

Da li mogu da naručim plan ishrane bez večere ili bez doručka?

Za sve one koje s posla kući čeka spremna večera dodali smo opciju da iz plana ishrane izbacite jedan obrok – ručak ili večeru (u zavisnosti od toga šta vam se iz jelovnika više svidja). Onima koji žele sami da spremaju doručak ostavili smo opciju da naruče plan ishrane bez doručka (samo se nadamo da ne doručkujete u pekari ili neki „integralni“ keks). 

Da li mogu da naručim plan ishrane za manje od 5 dana?

Možete naručiti Jednodnevni plan ishrane za svaki dan pojedinačno. Naručite posebno za svaki dan kada želite da vam dostavimo obroke. Izaberite koji dan želite, koliko kalorija i dodajte u korpu po jedan jednodnevni plan za svaki dan posebno. Ili ako vam to zvuči komplikovano, možete naručiti putem kontakta.

Kako mogu da platim?

Možete platiti:  1. E-bankingom/Uplatnicom u pošti(banci)  lii  2. U kešu 

Da li je broj naručenih planova ishrane sa 1 naloga ograničen?

Nije. Sa jednog naloga možete naručiti koliko planova ishrane želiite. Tako da sa istog naloga možete naručiti obroke za celu porodicu ili sve kolege s posla.

Da li naknadno mogu da promenim nešto u narudžbini?

Sve detalje u vezi narudžbine možete i kasnije ispraviti. Samo nas kontaktirajte da to ispravimo (Kontakt)

Kada spremate hranu koju nam dostavljate?

Hranu spremamo neposredno pre pakovanja. Dostavljamo vam sveže i nezamrzavane obroke.

Da li mogu da naručim obroke za svih 7 dana?

Možete naručiti i obroke za svih 7 dana. Kontaktirajte nas za više informacija.

Da li mogu da otkažem narudžbinu i kako?

Ukoliko iz bilo kog razloga želite da otkažete narudžbinu to možete učiniti do subote u 12h putem Kontakta

Šta je to „plan ishrane“?

Plan ishrane je prosto rečeno plan nutrutivno izblalansiranih obroka prilagođen jednoj osobi. Kada neko pravi plan ishrane u obzir mora uzeti svoje godine, visinu, težinu i fizičku aktivnost. Više o ishrani

Zašto je plan ishrane besplatan?

Besplatan je zato što znamo da nikom nije problem da dodje do odličnog plana ishrane. Problem je spremati hranu kako bi taj plan ispoštovali.

Koja hrana je na meniju?

Nedeljni meni za plan ishrane možete videti na stranici Jelovnik

Koliko kalorija da izaberem?

Uz pomoć Kalkulatora kalorija možete izračunati iznos kalorija koji odgovara vašim potrebama i ciljevima.

Koliko dugo obroci mogu da budu van frižidera?

Preporučujemo da obroke što pre stavite u frižider. Ali kako su obroci sveže spremljeni, neće im ništa faliti par sati van frižidera.

Kako su upakovani obroci?

Obroci su upakovani u PP ambalaži koja može da izdrži do +110 C tako da može da podnese podgrevanje u mikrotalasnoj.

Koliko često menjate obroke u meniju?

Obroke u jelovniku menjamo svake nedelje kako vam ne bi dosadili isti ukusi.

Da li ja treba da kupim još nešto od hrane kad naručim plan ishrane?

Ukoliko od nas naručujete kompletan plan ishrane – na hranu nećete potrošiti ni dinar preko toga.

Već imam svoj plan ishrane koji mi je napisao nutricionista / personalni trener?

Ako imaš napravljen plan ishrane i samo ti treba neko ko će spremati i dostavljati tu hranu na adresu, pošalji nam svoj plan ishrane (u Wordu, Excelu, PDF-u) na mejl eatfit.bg@gmail.com

Da li je plan ishrane samo za mršavljenje?

Apsolutno ne. Održavanje težine, a posebno nabacivanje mišićne mase podrazumeva dobro napravljen plan ishrane.

Šta ako je neko alergičan na neku hranu ili ne jede određene namirnice?

Nikakav problem. Samo nam pri slanju narudžbine u Napomenama u vezi hrane napišite koje su namirnice u pitanju (pogledaj Meni) i spremićemo vam nešto drugo što smete da jedete.

Šta je to „jednodnevni plan ishrane“?

Jednodnevni plan ishrane smo kreirali kako bi oni koji još nisu probali našu hranu mogli da otklone i poslednje trunke sumnje da žele cele nedelje da se hrane kod nas. Možete izabrati za koji dan želite da probate obroke i koliko kalorija želite da unesete. Na ovaj način možete naručiti i obroke samo za pojedine dane u nedelji, tako što ćete naručiti više jednodnevnih planova za one dane koje želite.

Da li zamrzavate hranu?

Ne. Hrana je sveže spremljena istog dana pre dostave i ne zamrzava se.

Da li hrana sadrži belo brašno, šećer, margarin ili rafinisana ulja?

NE!

Šta je zdrava ishrana?

Zdrava ishrana podrazumeva unos raznovrsne zdrave hrane koja je spremljena od svežih namirnica. Kako bi zdravom ishranom postigli svoj cilj odnosno smršali, ugojili se ili održali težinu, potrebno je unosimo količinu hrane koja je manja, veća ili jednaka našim dnevnim kalorijskim potrebama.

Da li je moguće da ja ne mogu da smršam?

Nije moguće! Jedino da ste neki prirodni fenomen ili imate genetski poremećaj, ali u tom slučaju bi ste se konstantno gojili i imali biste preko 200kg. Ako niste taj slučaj verovatno niste pronašli pravi balans zdrave ishrane (iako mislite da jeste). Kvazi dijete (smršaj za 7 dana ili mesec dana) su gluposti isto koliko i tablete, praškovi, pojasevi i druge prevare za uzimanje para.

Kako da smršam zdravo?

Jedini način da zdravo smršate je aktivnost suprotna onoj kojom ste se ugojili. Ishrana. Umesto brze hrane od koje ste sve gladniji i unosite veću količinu hrane od one koja vam je potrebna, krenite sa zdravom ishranom koja će vas duže držati sitim. Uz malo manji kalorijski unos nego što je vama potreban polako će nestati masne naslage uz poboljšanje opšteg zdravlja.

Za koliko mogu da očekujem rezultate?

Rezultati zavise od toga koliko kilograma viška imate. Oko 500gr manje nedeljno je neka granica koja neće šokirati organizam i naterati da blokira dalje trošenje masti kao izvora energije. Osobe sa većim viškom kilograma će lakše gubiti kilograme u početku. Kada je cilj nabacivanje mišićne mase – nije dobro povećanje kilaže za više od 500gr nedeljno jer će to povećanje biti u vidu masnih naslaga. U oba slučaja pored naših obroka jedina stvar koja vama treba je vaga kako bi jednom nedeljno u isto vreme videli šta se dešava sa težinom. Ako mršavite previše povećajte unos kalorija, ako se gojite previše smanjite unos kalorija.

Da li vi znate magičnu formulu za mršavljenje?

DA! Znamo formulu koja je jedina uspešna i koja nikad nije omašila. To je hrana napravljena od svežih namirnica i dnevni unos kalorija manji od ukupne potrošnje kalorija. Znamo da ne zvuči spektakularno ali nemamo za cilj da naše klijente lažemo i obećavamo im 10kg manje za mesec dana uz 1 tabletu, 10gr praška ili čega već.

Da li treba povremeno raditi detox tela?

Vaš organizam je najbolja „mašina“ za detoksikaciju i ne trebaju mu nikakve „detox“ dijete i napici. Zdravom ishranom omogućavate telu da radi normalno i ne dovodite ga u situaciju da ne može da se izbori sa onoliko „otrova“ koje unesete u sebe kroz hranu i piće. Upravo ti „otrovi“ vremenom dovode do pojave savremenih bolesti kao što su dijabetes, povišeni krvni pritisak, holesterol…

Kako da skinem salo sa stomaka?

Ciljano skidanje naslaga masti nije moguće (osim lipisukcijom). Pravilnom ishranom će svako mršaviti u zavisnosti od genetike (neko će prvo skinuti stomak, neko butine, neko gornji deo tela). Kako god, zdravom ishranom ćete na kraju skinuti nepotrebne naslage masti sa svih delova tela i one se neće nikakvom magijom vraćati.

Da li treba trenirati?

Iskeno TREBA. Bilo koja fizička aktivnost će mnogo doprineti vašem zdravlju. Nemojte na trening gledati kao na nešto što morate raditi da biste smršali već kao na nešto što po prirodi svi ljudi treba da rade. Ranije su svi imali fizičke poslove i bili aktivniji, ali sada nažalost ne. Gledajte na trening kao na dnevnu aktivnost koja će vam produžiti život, poboljšati raspoloženje, povećati koncentraciju….posebno ako ste na poslu ili kod kuće zarobljeni u fotelji/stolici.

Kako da se ugojim?

Nabacivanje mase (ne sala) je obrnut proces mršavljenju i samo je neophodno povećati unos kalorija da bude veći od dnevne potrošnje. Kada je cilj nabacivanje mišićne mase nije dobro gojiti se za više od 500gr nedeljno jer će to povećanje kilaže biti u vidu masnih naslaga. Zato je neophodno meriti se jednom nedeljno i ako je povećanje kilaže veće, naredne nedelje smanjiti unos kalorija.

Kako da održavam težinu?

Održavati težinu, prosto rečeno, znači unositi onoliko kalorija dnevno koliko svakog dana i potrošimo. Održati težinu možemo i uz brzu hranu i peciva ali ako vam je stalo do zdravlja, nezdravu hranu treba izbegavati u širokom luku. Sve što je potrebno je naći pravi balans sa količinom kalorija i to je to.