EatFit

Cene nedeljnih paketa možete videti na ovom linku, a za cene obroka za 1 dan kliknite ovde

 Ne vršimo dostavu jednog obroka već isključivo paketa obroka minimum za 1 dan.

Sve popuste imate na stranici Cene

Možete platiti pri prvoj dostavi u kešu dostavljaču ili putem e-bankinga najkasnije narednog dana posle prve dostave.

Besplatan je zato što znamo da nikom nije problem da dodje do odličnog plana ishrane. Problem nastaje kada hranu prema planu ishrane treba spremiti i sve što ide uz to (nabavka, čekanje u redovima supermarketa, pranje sudova…)

Možete naručiti :

  1. Online – putem našeg sajta ili
  2. SMS, Viber, Whats up, Facebook (Kontakt).

Narudžbine primljene do 20h dostavićemo vam već naredne večeri dok će narudžbine primljene posle 20h biti dostavljene za 2 dana. Narudžbine primljene četvrtkom, petkom i subotom dostavljaju se u nedelju  uveče.

Hranu spremamo neposredno pre pakovanja. Dostavljamo vam sveže i nezamrzavane obroke.

Javite nam dan ranije i mi ćemo pauzirati dostavu i nastaviti kada se vratite.

Možete naručiti za 1 dan ili paket za 5 dana koji možete iskoristiti u toku 2 radne nedelje.

Možete da naručite obroke bez doručka, kao i bez ručka/večere kada ćete u Napomenama navesti bez kog obroka želite dostavu.

DA! U zelenoj zoni dostava je besplatna (pogledaj mapu). Na ostaloj teritoriji grada dostava može biti besplatna ukoliko se naruči više planova ishrane. Ukoliko je vaša adresa van zelene zone kontaktirajte nas da vidimo šta možemo da učinimo (Kontakt)

Dostava se vrši svake večeri od nedelja do četvrtka izmedju 18h-22h. Na kućnu adresu obroke za svaki dan ćemo vam dostavljati prethodno veče (npr.obroke za ponedeljak ćete dobiti u nedelju uveče itd.) Okvirno vreme dostave dobićete prilikom potvrde narudžbine (i ono će biti slično tokom cele nedelje) a za tačno vreme će vas kontaktirati dostavljač 15ak minuta pre dostave.

Nikakav problem! Samo nam javite na telefon (Kontakt) bar sat vremena pre dostave gde vam možemo ostaviti obroke (kod komšije/komšinice, kod portira, u prodavnici/kiosku preko puta…). Većina stalnih klijenata koji često nisu na adresi, daju nam šifru (ključ) od ulaza u zgradu pa im bez ikakvih problema obroke ostavljamo ispred stana.

Ne radimo dostavu petkom i subotom. Obroke za petak i subotu dobijate pri dostavi četvrtkom uveče.

Plan ishrane je uprosto rečeno plan nutrutivno izblalansiranih obroka prilagođenih jednoj osobi odnosno njenim aktivnostima, godinama, visini i kilaži.

Naprotiv, obroci su veoma ukusni i garantujemo da sa nama nećete pojesti isti obrok 2 puta u toku istog meseca.

Osnovna razlika je u odnosu makronutrijenata (proteina, zdravih masti i ugljenih hidrata) koje obroci sadrže.

Ukoliko od nas naručujete paket sa svim obrocima, na hranu nećete potrošiti ni dinar preko toga.

Ukoliko je moguće, izaći ćemo u susret i spremiti vam nešto drugo. Samo nam pri slanju narudžbine u Napomenama u vezi hrane napišite koje su namirnice u pitanju (pogledajte Jelovnik).

Obroke u jelovnicima menjamo svake nedelje kako vam ne bi dosadili isti ukusi i garantujemo da mesec dana nećete pojesti isti obrok.

Obroci su upakovani u PP ambalaži koja može da izdrži do +110 C tako da može da podnese podgrevanje u mikrotalasnoj.

Preporučujemo da obroke što pre stavite u frižider. Ali kako su obroci sveže spremljeni pre dostave, neće im ništa faliti par sati van frižidera.

Uz pomoć Kalkulatora kalorija možete izračunati iznos kalorija koji odgovara vašim potrebama i ciljevima.

Nedeljni jelovnik za sve planove ishrane možete videti na stranici Jelovnik, a detaljne sastojke i nutritivne vrednosti dobićete uz obroke pri prvoj dostavi.

Naši obroci su savršeni za svakog – bilo da ste profesionalni sportista ili rekreativac, a nemate vremena da idete u nabavku, kuvate zdrave obroke, perete sudove…

DA! Znamo formulu koja je jedina uspešna i koja nikad nije omašila. To je hrana napravljena od svežih namirnica i dnevni unos kalorija manji od ukupne potrošnje kalorija. Znamo da ne zvuči spektakularno ali nemamo za cilj da naše klijente lažemo i obećavamo im 10kg manje za mesec dana uz 1 tabletu, 10gr praška ili čega već.

Ciljano skidanje naslaga masti nije moguće (osim lipisukcijom). Pravilnom ishranom će svako mršaviti u zavisnosti od genetike (neko će prvo skinuti stomak, neko butine, neko gornji deo tela). Kako god, zdravom ishranom ćete na kraju skinuti sve nepotrebne naslage masti i one se neće nikakvom magijom vraćati.

Održavati težinu, prosto rečeno, znači unositi onoliko kalorija dnevno koliko svakog dana i potrošimo. Održavati težinu možemo i uz brzu hranu i peciva ali ako vam je stalo do zdravlja, nezdravu hranu treba izbegavati u širokom luku. Sve što je potrebno je naći pravi balans sa količinom kalorija i to je to.

Nabacivanje mišićne mase (ne sala) je obrnut proces mršavljenju i samo je neophodno povećati unos kalorija da bude veći od dnevne potrošnje. Kada je cilj nabacivanje mišićne mase nije dobro gojiti se za više od 500gr nedeljno jer će to povećanje kilaže biti u vidu masnih naslaga. Zato je neophodno meriti se jednom nedeljno i ako je povećanje kilaže veće, naredne nedelje smanjiti unos kalorija.

Naša iskrena preporuka je da je to neophodno. Bilo koja fizička aktivnost će mnogo doprineti vašem zdravlju. Nemojte na trening gledati kao na nešto što morate raditi da biste smršali već kao na nešto što po prirodi svi ljudi treba da rade. Gledajte na trening kao na dnevnu aktivnost koja će vam produžiti život, poboljšati raspoloženje, povećati koncentraciju….posebno ako ste na poslu ili kod kuće zarobljeni u fotelji/stolici.

Vaš organizam je najbolja „mašina“ za detoksikaciju i ne trebaju mu nikakve „detox“ dijete i napici. Zdravom ishranom omogućavate telu da radi normalno i ne dovodite ga u situaciju da ne može da se izbori sa onoliko „otrova“ koje unesete u sebe kroz hranu i piće.

Nije moguće! Najverovatnije još uvek niste pronašli pravi balans zdrave ishrane (iako mislite da jeste) i mi smo tu da vam pomognemo. Kvazi dijete (smršaj za 7 dana ili mesec dana) su jednako velike gluposti kao tablete, praškovi i pojasevi za uzimanje para.

To zavisi od vas i samo od vas. Ako se budete vratili starim navikama, očekivano je da će se i stara kilaža vratiti.

Zdrava ishrana podrazumeva unos raznovrsne zdrave hrane koja je spremljena od svežih namirnica. Kako bi zdravom ishranom postigli svoj cilj odnosno smršali, ugojili se ili održali težinu, potrebno je unosimo količinu hrane koja je manja, veća ili jednaka našim dnevnim kalorijskim potrebama.

Jedini način da zdravo smršate je „aktivnost“ suprotna onoj kojom ste se ugojili. Ishrana. Umesto brze hrane od koje ste sve gladniji i unosite veću količinu hrane od one koja vam je potrebna, krenite sa zdravom ishranom koja će vas duže držati sitim. Uz malo manji kalorijski unos nego što je vama potreban, polako će nestati masne naslage uz poboljšanje opšteg zdravlja.

Ako ovde nema odgovora na tvoje pitanje, uvek možeš da nas kontaktiraš.

Shopping Cart